Sammen skaber vi værdi

Partnere

Hos efacto tror vi på styrken i samarbejde. Vi ønsker at opbygge stærke, gensidigt fordelagtige partnerskaber, der fremmer vækst og succes for begge parter.

Ved at indgå partnerskab med os, får du adgang til vores omfattende ressourcer og ekspertise samt dedikerede team som er engageret i at nå de fælles mål, som vi opstiller.

Løsninger fra Acubiz og efacto giver dig komplet styring på dine finansprocesser ift. udgifts- og fakturahåndtering.

Visma Acubiz er markedsledende inden for Expense Management. Deres løsninger automatiserer og optimerer virksomhedens processer i forbindelse med udlæg, køb på firmakort, erhvervsrelateret kørsel mm.

InvoiceFirewall sikrer komplet datakvalitet, hvilket danner grundlaget for en fuldautomatisering i Compello.

Compello er et førende workflowsystem til fakturahåndtering, der bruger kunstig intelligens og smarte regler til at automatisere indgående fakturaer og bogføring.

Ved at tilkoble InvoiceFirewall til Visma Proceedo øger du kvaliteten af fakturadata og automatiseringsgraden i hele dit indkøbsflow.

Visma Proceedo tilbyder en komplet Purchase-to-Pay løsning, som hjælper dig igennem hele købsprocessen – fra indkøb til bogføring.

Siden bliver løbende opdateret med nye partnere.

Partnerfordele

#1
Træning Du får træning i efactos løsninger af markedets største eksperter inden for e-fakturering.
#2 Vilkår Du får fordelagtige vilkår så du kan se en god forretning i vores samarbejde.
#3 Hjælp Du får marketings- og salgsassistance - både i starten og på længere sigt.
FAQ

Ofte stillede partnerspørgsmål

Kan vi få marketingmateriale tilsendt af jer?

Ja. Hvis vi indgår en partneraftale, er marketingassistance inkluderet. Vi sender dig, eller hjælper med at udvikle, marketingmateriale, som I kan bruge over for jeres kunder og markedet.

Bliver vi oplært i jeres løsninger?

Ja. Vi sørger for at klæde jer ordentlig på. Det er vigtigt for os, at I ved hvordan vores løsninger fungerer og kan tale med markedet om det på en professionel måde.

Sørger I også for den interne workflowproces ift. at få fakturaer bogført?

Nej. Vores InvoiceFirewall er ikke et workflowsystem til fakturahåndtering. Løsningen er placeret mellem jeres leverandører og jeres workflowsystem. Det er kvaliteten i data, som afgør automatiseringsgraden i jeres fakturaworkflow. InvoiceFirewall sikrer, at indkommende fakturaer lever
100% op til jeres datakrav. Derfor er løsningen et perfekt supplement til jeres workflowsystem.

Har du andre spørgsmål?
Udfyld formularen herunder. Vi svarer dig så hurtigt som muligt.

Vil du høre mere om vores partnerskaber?

Kontakt os her