Hvordan kommer vi i gang?
Første skridt er et afklarende møde, hvor vi demonstrerer InvoiceFirewall for dig. Vi gennemgår også, hvilke besparelser du kan opnå ved at implementere InvoiceFirewall.
Den intelligene robot i InvoiceFirewall overtager de mest tidskrævende og trivielle rutineopgaver i dit kreditorbogholderi og hjælper samtidig dine leverandører med at fakturere dig korrekt – og helt digitalt. Læs mere herunder.
Automatisk screening og fejlrettelse
InvoiceFirewall er, som navnet indikerer, placeret mellem din leverandører og dit økonomisystem. Når en leverandør sender en e-faktura til jer, kontrollerer InvoiceFirewall om alle nødvendige oplysninger er korrekt udfyldt. Nogle fakturaer med fejl eller mangler rettes automatisk af robotten. Andre fakturaer sender InvoiceFirewall automatisk fakturaen retur til leverandøren med anvisninger på, hvad der skal rettes. Leverandøren retter den fremsendte faktura direkte i InvoiceFirewall og slipper dermed for at sende en kreditnota og en ny faktura. Det er god service og sker helt automatisk.
Når fakturaen er 100% korrekt, frigives den til videre behandling i dit workflow eller økonomisystem. Ikke mere bøvl med ufuldstændige fakturaer som ingen vil kendes ved. Det er dig, der bestemmer reglerne, og du kan lave individuelle regler på den enkelte leverandør, hvis der er særlige hensyn.
På den måde sikrer InvoiceFirewall den bedste håndtering af indgående fakturaer – også set fra dine leverandørers side.
Automatisk overgang til e-fakturering
Hvis alle dine leverandører allerede sender e-fakturaer til dig, så er du allerede i mål. Men mange virksomheder har har en del leverandører, der stadig sender fakturerer pr. e-mail eller brevpost.
Derfor er InvoiceFirewall udstyret med en robot, der overvåger hvilke leverandører, der endnu ikke sender e-fakturerer og får information fra efactos leverandørnetværk om hvorvidt den enkelte leverandør er i stand til at sende e-faktura. Med jævne mellemrum får leverandøren automatisk en e-mail med opfordring til at sende e-fakturaer fremadrettet. Automatikken og kommunikationen er defineret af dig, så du har kontrol over for eksempel om nogle leverandører fortsat skal have lov til fakturere jer på traditionel vis.
Med InvoiceFirewall får du samtidig et login med adgang til alle indkøbsdata i et fast og struktureret format, som det vil tage måneder at hive ud, hvis det skal gøres bilag for bilag.
En løsning som giver reel værdi bogholderiet
Lyder det for godt til at være sandt? Så læs kundereferencerne på denne side om hvordan InvoiceFirewall sparer tid og skaber overblik for andre virksomheder.
Har du spørgsmål, kan det være, at du har svaret i FAQ nederst på siden. Men du er naturligvis også meget velkommen til at tage kontakt via chatten eller booke en online demo.
InvoiceFirewall gennemgår fakturaen før den rammer jeres faktura workflow. Vores autofix-robot retter alle kendte fejl. Ved mangler sendes fakturaen retur til leverandøren, der kan rette fejl uden at sende kreditnota og ny faktura. Ingen mangelfulde fakturaer kommer ind i jeres interne systemer.
InvoiceFirewall indlæser kreditorer fra jeres ERP-system hver nat. Kun fakturaer der lever op til alle jeres krav til indhold, går igennem firewallen. Svindelfakturaer eller ufuldstændige fakturaer bliver stoppet før de rammer bogholderiet.
I får adgang til vores database over leverandører, der allerede i dag fakturerer elektronisk. Databasen indeholder 100-tusindevis af leverandører og vokser dag for dag. Skifter en leverandør til e-fakturering for én af vores kunder, hjælper det alle vores andre kunder.
Indbygget automatisk kommunikation. InvoiceFirewall kan kommunikere med alle de leverandører, der endnu ikke fakturerer elektronisk og påvirke dem direkte pr. mail i realtid. I styrer udsendelsesreglerne og budskaberne til de forskellige segmenter.
Ud over, at I sparer penge på, at langt færre fakturaer skal OCR behandles, får I også mulighed for at trække indkøbsdata fra jeres kreditorbogholderi ud via InvoiceFirewalls eksportmodul. Det giver nogle helt nye muligheder for ny indsigt på indkøbssiden af jeres forretning.
Hvordan kommer vi i gang?
Første skridt er et afklarende møde, hvor vi demonstrerer InvoiceFirewall for dig. Vi gennemgår også, hvilke besparelser du kan opnå ved at implementere InvoiceFirewall.
Klik på knappen og lad os tale om effektivisering af fakturaprocesser.
efacto er en skandinavisk virksomhed stiftet i 1999. Vi var blandt de første udbydere af løsninger til automatisk fakturahåndtering, og vores software er den mest gennemprøvede og veldokumenterede på markedet.
InvoiceFirewall er et forkammer til jeres workflow-systemer, der sikrer et 100% automatisk kreditorbogholderi. InvoiceFirewall sørger for, at I får en langt bedre udnyttelse af det Faktura Workflow som I har investeret i. InvoiceFirewall kan bruges foran alle workflow systemer.
Ja du har adgang fra alle enheder med internetforbindelse.
Nej. InvoiceFirewall er cloud-baseret og kræver intet andet end en internetforbindelse og en webbrowser.
Ja, integration er inkluderet i prisen på en InvoiceFirewall. Vi sørger for at få dig godt i gang, og vores konsulenter står altid til rådighed.
Ja. Når du investerer i en InvoiceFirewall får du gratis adgang til personlig support.
InvoiceFirewall bliver skræddersyet til netop din virksomhed. Derfor varierer prisen alt efter de specifikke behov og krav løsningen skal opfylde for at sikre maksimal værdi for pengene.
Integrationen af InvoiceFirewall tager typisk en til to arbejdsdage i IT-afdelingen, og så snart bare én af dine leverandører sender dig en elektroniske faktura, er du i gang.
Vi tilbyder en gratis analyse af hvilke af dine leverandører og forhandlere, der kan sende e-fakturaer
Har du andre spørgsmål?
Send dine spørgsmål til info@efacto.com Vi svarer dig direkte og så hurtigt som muligt.
“Vi stiftede efacto i 1999 for at befri virksomheder for tidskrævende manuel fakturabehandling. Vi har specialiseret os i at automatisere processer i bogholderiet. Vi gør hverdagen lettere, medarbejdere mere produktive og kreditorbogholderiet mere effektivt.