Integration til alle økonomisystemer.
Integration via SFTP, Rest API eller efacto klienten er inkluderet
Fleksibelt data-format: PEPPOL, OIOUBL, CSV eller EDIFACT
Log ind med overblik over alle afsendte og modtagne fakturaer
a) Download og installér efacto klienten. Klienten sender de filer, som du har læst ud af dit økonomisystem.
b) Vælg SFTP konto. Bedst hvis du i forvejen kan udveksle filer via SFTP og ikke har brug for ny software
c) REST API. Hvis du ønsker at kommunikere direkte fra dit økonomisystem
a) E-faktura format. Hvis dit økonomisystem kan udlæse data i OIOxml, OIOubl format
b) CSV. Hvis dit økonomisystem ikke kan udlæse data i standard e-faktura formater. Du kan tilgå en præcis brugervejledning online og et test-tool for at tjekke at alle nødvendige data er med
Du kan du sende fakturaen til vores Access Point. Vores fuldautomatiske software tjekker data og sender fakturaen videre til jeres kunde i det aftalte format
Tilsvarende kan du bruge ERPintegrator til at modtage fakturaer.
Du har 14 dages fortrydelsesret, hvis du ikke er tilfreds med løsningen eller vores service. Skriv gerne en årsag til din opsigelse, så vi kan lære noget af din feedback. Opsiger du indenfor tidsfristen, modtager du en kreditnota og kan se bort fra den fremsendte faktura.
Integration er en helhedsløsning, der automatiserer manuel fakturahåndtering. Så snart løsningen er integreret med dit økonomisystem, sikrer den hele processen fra afsender til modtager og sørger for, at dine fakturaer konverteres til netop det format dine kunder ønsker, og at du har garanti for at fakturaen er leveret korret.
Sender du flere fakturaer end dit abonnementet dækker, så bliver det automatisk fornyet. Der er ingen grænser for hvor mange fakturaer, du kan sende.
Det kan du selv vælge. Client er et program, du skal installere. Client sender og modtager efakturaer direkte fra din egen PC eller server. Det kræver ikke andet end en internetforbindelse
Nej, løsningen fungerer med alle ERP- og økonomisystemer.
Ja. Integrationen er helt ukompliceret. Har du brug for hjælp, så står vi til rådighed.
Ja. Der følger gratis personlig support med en integrationsløsning. Vores dygtige konsulenter sidder klar med råd og vejledning.
Så får du straks besked pr. e-mail. Vi beskriver hvilke informationer der mangler, så du nemt kan tilføje dem og sende fakturaen til os igen.
Du får en personlig brugerkonto, så du altid kan logge ind og følge status på hver enkelt faktura.
Ja. Vi konverterer alle slags fakturaer i alle slags formater og sender til alle lande. I de fleste tlifælde vil det kræve, at en konsulent sætter en konvertering op, hvilket du må betale for.
Ja. Alle fakturaer sendt via vores platform lever op til mange internationale standarder, så du kan nemt og sikkert kan handle på tværs af landegrænser.
Du har 14 dages returret uanset hvilken løsning du vælger. Har du taget abonnementet i brug, men blot sendt en enkelt faktura, kan du annullere det indenfor en måned.
Vælger du Integration, betaler du for en fast periode. Ønsker du at opsige abonnementet, kan du til enhver tid sende os en e-mail. Så stopper vi dit abonnement ved udløb af den periode, du har betalt for.
Hvis en faktura ikke er udfyldt korrekt, får du straks besked om det på din e-mail. Vi skriver hvad fejlen er, så du hurtigt kan rette den og sende fakturaen igen.
Ja. efacto er certificeret EU Access Point og tilbyder løsninger der dækker alle behov for elektronisk fakturering. Blandt andet PEPPOL for international handel, XRechnung i Tyskland, OIOUBL i Danmark, EHF i Norge osv.
Log ind, klik på abonnement og dernæst opsig abonnement. Husk at fortrydelsesretten er 14 dage.
Send dine spørgsmål til info@efacto.com Vi svarer dig direkte og så hurtigt som muligt.
efacto blev grundlagt i 1999 for at befri virksomheder for tidskrævende manuel fakturabehandling. Vi har specialiseret os i at automatisere processer i bogholderiet. Vi gør hverdagen lettere, medarbejdere mere produktive og kreditorbogholderiet mere effektivt.